چه باحاله...

جَریمــِــــــه یِ عِشـــــــق...

THE BEST BOY

اگه با عشقت اون بالا باشی چیکار میکنی؟؟!!!!

 

من که هول میشم و میندازمش پایین!

 

 

 



نظرات شما عزیزان:

Asal
ساعت2:39---3 تير 1394
لباشو عشــــــقه!!!
پاسخ:اررررررررررررررررررررررره


nafiseh
ساعت4:19---29 خرداد 1394
سلام من اگه باعشقم ی همچین حایی برم دوتایی ازحایی که هستیم کلی لذت میبریم آخه کلی فضول ومزاحم توزندگیمون داریم که دوس ندارن به هم برسیم ی همچین حایی که باشیما ازاونجا تکون نمیخوریم وتا وقتی دووم(دوام)بیاریم اونحا می مونیم


پاسخ:خخخخخ...خوشبخت شین


منو دخمل خالم
ساعت19:21---5 بهمن 1393
1- منو اون عشق دیوونه غلط میکنیم بریم اونجا

2-اگرم رفتیم جفتمون سکته میزنیم چون عین بز جفتمون از ارتفاع میترسیم.


پاسخ:khhhhhhhhhhhhh...mrc ke sar zadi


گیتی
ساعت13:12---27 شهريور 1393
یا ابوالفضل من اون بالا باشم نمی تونم حتی یه سانت تکون بخورم بعد توقع داری بچه مردموپرت کنم پایین مگه من کرم دارم؟؟؟عیا؟؟؟؟وایییی چه وحشت ناک اه راستی اگه طرف (عشقم) راه نجاتویاد داشته باشه می چسبم چلپ چلپ ماچش می کنم (خرکردن خودمون )
پاسخ:خخخخخخخخخخخخخ آره


♠❤♠MAHTAB♠❤♠
ساعت12:16---23 شهريور 1393
کامنت قبلمو بخون بفمی.........
ترس دیگه!
پاسخ:فهمیدم مرسی


shah-tahna
ساعت20:03---21 شهريور 1393
والا من نمیتونم باعشقم برم اینجا چرافکرشو کنم خخخ
عشق؟ هه.....
پاسخ:صلاح کار خویش خسروان داند...خخخ


فاطمه
ساعت21:57---20 شهريور 1393
عشق ندارم اگر هم داشتم با یه سکندری....محض خنده فراموش نشه.
پاسخ:منظورتو نفهمیدم..توجیحم کن


♠❤♠MAHTAB♠❤♠
ساعت15:27---13 شهريور 1393
اگ نداره چطو شما هول میشی و بچه مردمو پرت میکنی پایین؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟ ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟ ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟ ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
پاسخ:چی نداره؟


♠❤♠MAHTAB♠❤♠
ساعت13:38---12 شهريور 1393
وااااااااااااااااای من از ارتفاع2متری میترسم چ برسه ب اینجاجووووووووووووری میپسبم به طرف ک............
پاسخ:ترس نداره که....... خخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخ


سوگند
ساعت16:51---8 شهريور 1393
اوا .... آقا شادمهر چه کاریه ! ما میشینیم و لذت میبریم از منظرع اطراف .... عارره
پاسخ:اینم حرفیه.....عارررررره


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





[ شنبه 8 شهريور 1393برچسب:کوه,جریمه عشق,شادمهر, ] [ 12:36 ] [ ♦:sَhadmehr:♦ ]

[ ]